Generelt

Office genanvendelse ordningen – øverste Tips

Oprettelse af en office genanvendelse ordningen er noget, alle virksomheder kan gøre for at hjælpe miljøet, og i mange tilfælde spare penge. Uanset hvor mange mennesker arbejder på kontoret, er der altid trin, der kan træffes for at genbruge nogle af dit affald. Denne artikel indeholder fem nyttige tips til at følge når du opretter en genanvendelse ordning.

Gennemføre i faser

Når du opretter et kontor, genanvendelse plan er det ofte en god idé at gennemføre ordningen for genanvendelse i faser, snarere end at forsøge at genbruge alt på én gang. I de fleste kontorer er for genanvendeligt materiale, der udgør den største procentdel af affald tilbøjelige til at være papir. I gennemsnit udgør papiraffald omkring 40% af affald fra en standard office. Det er derfor en god idé at starte din genanvendelse ordningen ved at genbruge papiret. Når dette har været i drift i et par uger, kan andre affaldsstrømme derefter indføres.

Holde det simpelt

Fra erfaring er dovenskab ofte en af de største problemer med enhver form for genanvendelse ordning. I en travl kontormiljø vil nogle mennesker simpelthen bruge den nærmeste bin at bortskaffe deres affald i stedet for at gå til den modsatte side af office til at disponere over et par stykker af affald papir i en genanvendelse bin. At gøre genbrug en nem mulighed ved at placere genvindingskurve bekvemme steder er derfor en god måde at fjerne denne undskyldning. Genvindingskurve bør placeres ved siden af printere, fotokopieringsmaskiner og andre områder, som er tilbøjelige til at generere en masse papiraffald. Desk top genanvendelse bakker kan også bruges i større kontorer til at indsamle papiraffald til genanvendelse. Disse kan derefter tømmes ind i de større genvindingskurve i slutningen af hver dag.

Bevidsthed

I rækkefølge til en office genanvendelse ordningen skal blive en succes er det vigtigt at sørge for, at alle er klar over ordningen med genbrug og hvad der forventes af dem. Der er en række forskellige måder, at dette kan ske, afhængigt af størrelsen af kontoret. For det første genanvendelse ordningen kan indføres en office møde, eller ved hjælp af et notat eller e-mail (helst en e-mail som dette eliminerer unødvendige affald). Plakater på fremtrædende steder som personale opslagstavler, nær Fotokopimaskiner, kopimaskiner, ved siden af placeringer, osv. er også en god idé som dette vil give en konstant visuel påmindelse om ordningen for genanvendelse.

Overvågning

Det er vigtigt, at genanvendelse ordningen overvåges regelmæssigt for at sikre, at det fungerer korrekt. At indføre ordningen for genanvendelse i etaper vil hjælpe overvågningsprocessen. Afhængigt af størrelsen på kontoret er det ofte gavnligt at gøre nogen, eller endda en gruppe af mennesker, ansvarlig for ordningen for genanvendelse.

Feedback

Genanvendelse kan være en meget givende proces for miljøet, erhvervslivet og de mennesker, der bidrager til ordningen for genanvendelse. Det er derfor vigtigt at holde folk opdateret med de fremskridt, der gøres. Dette kan gøres ved enten at sende en månedlig e-mail eller placere en plakat på personale opslagstavle med angivelse af mængden af materialer, der er blevet genanvendt. Din affaldshåndtering og genbrug selskab kan muligvis hjælpe dig med dette ved at give dig en månedlig tonnage rapport.

1 thought on “Office genanvendelse ordningen – øverste Tips”

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *